Fredagsjogg

Fredagkväll och jag sitter här oerhört nöjd med mig själv. Har efter flera dagars halsot och småsnuva äntligen tagit mig ut i joggingspåret igen. Trots -7 utomhus, och trots en oerhörd seghet i kroppen så kom jag ut och joggade mig runt mina knappa 5 kilometer och det tillsammans med papsen min. Hans motstånd var oerhört stort, men jag gav inte med mig utan drog med honom ut. En tjänst som jag helt iskallt räknar med han blir tvungen att återgällda för eller senare, förmodligen för...

Iår är det tyngre än på flera år att komma igång med joggandet. Vet inte varför faktiskt, men jag tänker inte ge mig, nu är det pannben som gäller och jag  skall springa så ofta som jag har tid! Det är ju oerhört härligt när jag väl kommer ut och ibland är det till och med njutbart, även om det kanske inte var det idag i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0