Mammas flicka!

Idag är det min äldsta dotter (15 år)  som lagar middag här hemma. Hon har bestämt att familjen skall äta kyckling i pitabröd (jag får falafel). Nu står hon ute i köket och rensar den grillade kycklingen och hon har förtvivlat försökt slippa undan med att både fjäska med mig, sin pappa och sin kompis. Hon står där ute och plågas och mumlar för sig själv att det är hemskt att ta i en död kyckling. Helt plötsligt utropar hon: 

-Mamma, nu vet jag vad jag skall bli när jag blir stor...Jag skall rädda världen!




Det är mammas tös det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vilken vacker bild! Är det din dotter?

2009-01-30 @ 09:39:06
Postat av: Hippietanten

Japp, det är min vackra dotter!

2009-01-30 @ 13:09:45
URL: http://hippietanten.blogg.se/
Postat av: messan

Så härligt det ser ut!!!

Kram

2009-01-30 @ 18:42:04
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0