Ny yogamatta

                                                                                                    
När det snart är dag för mig att investera i en ny yogamatta är det en sådan här ekologisk matta jag vill ha!

Mattans ovansida täcks av en jute och gummiblandning. Materialet ger en mycket slitstark, bekväm och naturlig yta att yoga på. Den har ett bra grepp, vilket gör den idealisk  för både nybörjar och avancerad yoga. Mattan kan maskintvättas och den är helt komposterbar!

Mattan finns att köpa på  YogaLabs, finns i flera olika färger och kostar 550 kronor.

Den mattan som jag använder nu är också helt fantastiskt bra, men den börjar bli sliten och tanken på en ekologisk matta känns ganska så lockande!


Kommentarer
Postat av: annaYoga

Hej du

En av mina bloggvänner har en website som är helt super. Just nu har hon 20 % på exakt den här mattan.

www.behappy.se

(Jag beställde en igår)

du kan läsa på min blogg

2009-02-03 @ 19:03:59
URL: http://annayoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0